Metodyka i etapy procesu szkoleniowego
Działamy na bazie standardów, zgodnie z którymi przygotowujemy oraz realizujemy procesy rozwojowe, dedykując je praktykom biznesu.
Koncentrujemy się na:
efektywnych technikach i taktykach
dobrych praktykach biznesowych popartych przykładami
przełożeniu tej wiedzy na rzeczywistość biznesową uczestników
Praca opierająca się na wypracowanych przez nas mechanizmach:
podnosi jakość prowadzonych procesów, dając komfort współpracy z nami Naszym Klientom.
jest gwarantem właściwego doboru narzędzi i formuł, a finalnie realizacji założonych celów i osiągania zdefiniowanych efektów
Patrzymy na rozwój Państwa Pracowników jako na proces, który powinien być wpisany spójnie w Państwa Organizację (założenia, procesy, standardy, wartości, strategie).
Jednocześnie w procesie tym zawsze oddajemy do Państwa dyspozycji – na poszczególnych etapach – profesjonalny Zespół doświadczonych Trenerów i Konsultantów – Praktyków Biznesu, a także dedykowanego Opiekuna, aby proces prowadzony był płynnie, z zachowaniem najwyższych standardów.
ETAPY PROCESU ROZWOJOWEGO
analiza potrzeb rozwojowych (wywiady - sponsor, przełożeni, uczestnicy, ankiety)
przygotowanie managerów/ przełożonych, aby świadomie mogli po szkoleniu pracować z uczestnikami szkolenia, wdrażając poznane rozwiązania do ich rzeczywistości biznesowej
szkolenie/warsztat (F2F, on-line)
włączamy do pracy pre i post worki, aby wzmocnić efektywność procesu
uwzględniamy zasady nauczania dorosłych i indywidualne style uczenia się
prowadzimy szkolenia interaktywnie, gdzie udział uczestników sięga 80% czasu szkolenia
każdy temat prowadzimy, zgodnie z następującą dynamiką:
a. ćwiczenia otwierające na nowe standardy pracy (budujące świadomość), np. kwestionariusze, testy diagnostyczne, gry, mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza)
b. ćwiczenie nowych taktyk i technik przy zastosowaniu rekomendowanej metodologii (umiejętność), np. studia przypadku, które uczestnicy analizują bądź odgrywają w formie scenek, puzzle, gry
odwołujemy się do doświadczeń uczestników, aby wzmocnić ich skuteczność, eliminując jednocześnie mniej skuteczne zachowania
prowadzimy szkolenia w taki sposób, aby uczestnicy mogli wdrożyć nowo-poznane rozwiązania zaraz po wyjściu z sali szkoleniowej
METODYKA I ETAPY PROCESU SZKOLENIOWEGO
KONTAKT
SZKOLENIA
TEAM BUILDING
CSR
dla uczestników: uczestnicy otrzymują materiały po-szkoleniowe i możliwość mailowej konsultacji z trenerem do miesiąca od zakończenia szkolenia)
dla sponsora/ przełożonych:
a. opracowujemy i przekazujemy podsumowanie szkolenia z opisem przeprowadzonego procesu i rekomendacjami rozwojowymi dla grupy, omawiamy raport podczas spotkania podsumowującego
b. przekazujemy wskazówki, dotyczące roli przełożonego w procesie wdrażania umiejętności nabytych przez uczestników podczas szkolenia
WSPARCIE PO SZKOLENIU / PODSUMOWANIE PROCESU