CSR
Korzyści
wzrost zaangażowania
wzrost motywacji
wzrost poczucia lojalności wobec firmy
wzrost satysfakcji zawodowej
wzrost zaufania społecznego między wolontariuszami
wzrost umiejętności współpracy i komunikacji budowanie sieci powiązań, relacji, więzi społecznych
wzrost wiedzy o wzajemnych umiejętnościach i talentach
uruchomienie pozytywnych emocji
niwelowanie silosowości
budowanie i wzmacnianie morale pracownika poprzez angażowanie go w działanie oparte na wartościach
wzmocnienie myślenia kreatywnego, innowacyjnego
wzrost kapitału społecznego i budowę/wzmacnianie społeczeństwa obywatelskiego (uwrażliwia na problemy społeczne, grupy zagrożone wykluczeniem społecznym, likwiduje stereotypy)
budowanie i wzmocnienie postaw odpowiedzialności za powierzone obszary, też biznesowe
budowanie otwartości na zmianę
jako element Employer Brandingu podnosi wartość EVP
jest kuźnią liderów
może być jednym z najcenniejszych doświadczeń rozwoju osobistego i zawodowego
WYMIAR WEWNĄTRZ-ORGANIZACYJNY
KONTAKT
SZKOLENIA
TEAM BUILDING
CSR
wzrost kapitału społecznego i budowę/wzmacnianie społeczeństwa obywatelskiego (uwrażliwia na problemy społeczne, grupy zagrożone wykluczeniem społecznym, likwiduje stereotypy)
utrzymanie lojalności obecnego klienta
świadome pozyskanie nowych klientów (CSR SENSITIVE CLIENTS)
budowanie wizerunku organizacji innowacyjnej
budowanie wizerunku organizacji rozumiejącej potrzeby rynku/klientów/ lokalnej społeczności
budowanie otwartego i zaangażowanego dialogu z rynkiem/ pozostałymi interesariuszami
budowanie partnerstw CSR
jako element Employer Brandingu podnoszenie wartości EVP = pozyskiwanie najlepszych kandydatów do pracy
tworzenie dobrych praktyk i wyznaczanie standardów nowoczesnego biznesu
WYMIAR ZEWNĘTRZNY