wzrost zaangażowania
wzrost motywacji
wzrost poczucia lojalności wobec firmy
wzrost satysfakcji zawodowej
wzrost zaufania społecznego między wolontariuszami
wzrost umiejętności współpracy i komunikacji budowanie sieci powiązań, relacji, więzi społecznych
wzrost wiedzy o wzajemnych umiejętnościach i talentach
uruchomienie pozytywnych emocji
niwelowanie silosowości
budowanie i wzmacnianie morale pracownika poprzez angażowanie go w działanie oparte na wartościach
wzmocnienie myślenia kreatywnego, innowacyjnego
wzrost kapitału społecznego i budowę/wzmacnianie społeczeństwa obywatelskiego (uwrażliwia na problemy społeczne, grupy zagrożone wykluczeniem społecznym, likwiduje stereotypy)
budowanie i wzmocnienie postaw odpowiedzialności za powierzone obszary, też biznesowe
budowanie otwartości na zmianę
jako element Employer Brandingu podnosi wartość EVP
jest kuźnią liderów
może być jednym z najcenniejszych doświadczeń rozwoju osobistego i zawodowego