IN GREMIO

CSR

Korzyści

IN GREMIO

 

 wzrost zaangażowania

 

 wzrost motywacji

 

 wzrost poczucia lojalności wobec firmy

 

 wzrost satysfakcji zawodowej

 

 wzrost zaufania społecznego między wolontariuszami

 

 wzrost umiejętności współpracy i komunikacji budowanie sieci powiązań, relacji, więzi społecznych

 

 wzrost wiedzy o wzajemnych umiejętnościach i talentach

 

 uruchomienie pozytywnych emocji

 

 niwelowanie silosowości

 

 budowanie i wzmacnianie morale pracownika poprzez angażowanie go w działanie oparte na wartościach

 

 wzmocnienie myślenia kreatywnego, innowacyjnego

 

 wzrost kapitału społecznego i budowę/wzmacnianie społeczeństwa obywatelskiego (uwrażliwia na problemy społeczne, grupy zagrożone wykluczeniem społecznym, likwiduje stereotypy)

 

 budowanie i wzmocnienie postaw odpowiedzialności za powierzone obszary, też biznesowe

 

 budowanie otwartości na zmianę

 

 jako element Employer Brandingu podnosi wartość EVP

 

 jest kuźnią liderów

 

 może być jednym z najcenniejszych doświadczeń rozwoju osobistego i zawodowego

KORZYŚCI

WYMIAR WEWNĄTRZ-ORGANIZACYJNY

IN GREMIO
IN GREMIO

Projekt i wykonanie: Wytwórnia Marketingu

IN GREMIO

malgorzata@in-gremio.edu.pl

IN GREMIO

+ 48 604 46 77 93

IN GREMIO

KONTAKT

IN GREMIO
IN GREMIO
IN GREMIO
IN GREMIO

SZKOLENIA

Metodyka i etapy procesu szkoleniowego

Procesy coachingowo - mentoringowe

Innowacyjne formuły

Tematy szkoleń

TEAM BUILDING

Jak działamy

Programy

CSR

Jak działamy

Case Study

Filmy

Mówią o nas

Korzyści

Dlaczego z nami

 

 wzrost kapitału społecznego i budowę/wzmacnianie społeczeństwa obywatelskiego (uwrażliwia na problemy społeczne, grupy zagrożone wykluczeniem społecznym, likwiduje stereotypy)

 

 utrzymanie lojalności obecnego klienta

 

 świadome pozyskanie nowych klientów (CSR SENSITIVE CLIENTS)

 

 budowanie wizerunku organizacji innowacyjnej

 

 budowanie wizerunku organizacji rozumiejącej potrzeby rynku/klientów/ lokalnej społeczności

 

 budowanie otwartego i zaangażowanego dialogu z rynkiem/ pozostałymi interesariuszami

 

 budowanie partnerstw CSR

 

 jako element Employer Brandingu podnoszenie wartości EVP = pozyskiwanie najlepszych kandydatów do pracy

 

 tworzenie dobrych praktyk i wyznaczanie standardów nowoczesnego biznesu

KORZYŚCI

WYMIAR ZEWNĘTRZNY

IN GREMIO